Jan 27, 2009

PUTRAJAYA!!! PICC..

***********************

aa.. kemarin.. ari ahad.. ptg tu.. aku ngan family aku saja p pusing2 putrajaya dah family kak aku mai umah.. saja p jalan2.. pusing2 keliling putrajaya x la ramai sgt org.. tapi bila lalu ja dpn masjid tu , kat dataran besaq tu.. uih.. penuh org.. sesak bukan main.. kami x brenti la.. kami trus p PICC.. x dak event apa pun.. saja pusing2.. x penah p.. FYI.. PICC ni popular tiap2 taun bila ada pertandingan bunga api peringkat antarabangsa.. yg taun ni punya pun aku x p.. saja dah leh tgk dari umah aku.. pastu.. jln p tasik sat.. pusing2.. balik.. tu ja la.. x dak byk pun aku nak cita.. tapi disebabkan ada kakak sorang ni suh aku post gak blog.. aku pun tulih la setakat yg mampu.. 


monumen paling aku suka.. cantik gila...

this is PICC

my family guy

palace of justice

langit mendung di dataran putrajaya

***********************

4 comments:

Amalina said...

ceh. adakah kau menyalahkan aku dalam meng-update blog kau?

Ceh. And PICC nmpk like dorayaki kn?

wr0ngsalah said...

haha.. mmg pun.. ya ka??
aku nampak mcm kepala ulaq senduk ja.. haha..

Afe Oth said...

nee la yg ade org bwk keta manual eh?haha

wr0ngsalah said...

bkn2.. sblm ni.. aku bwk sorang.. he3..