Mar 15, 2009

Hari yg menyeksakan otak...



13 , 14 , 15... Inter-college Skills Challenge... Tgk mcm best.. Yus ajak masuk... Kami pun daftar... Antara yg masuk adalah aku , yus ngan aliaa.. Yus daftar chess ja.. Aliaa masuk spelling bee ngan scrabble.. Aku lak masuk scrabble ngan chess....

Patut 13 tu dah mula.. tapi acara kami mula ari sabtu , 14 tu.. Pagi2 

Kul 8 , mula scrabble.. kul 7.45 aku p dah ngan aliaa tunggu nak main.. pastu kul 9 baru mula.. apabenda la lambat sgt taktau.. abih satu game, 

Kul 10 aku p test calc.. Alhamdulillah leh la wat , tapi x tau brapa dpt nanti.. Pas dah abih test tu , otak aku dah letih dah.. tapi 

Kul 2 , p tmn aliaa lak lawan spelling bee.. Sambil2 tgk tu try gak la nak eja tapi payah gila word2 dia.. pening aku.. N ya.. Aliaa dpt first place.. Dpt la dia gold medal.. TAhniah2.. 

Kul 4.. Mula lak chess.. Ada tiga game.. aku mcm besa x reti sgt main , kalah 2 , menang satu.. TApi yg aku geram ada skali tu aku 'ter'resign sbb tah otak aku jadi apa dah.. takpa.. mmg chess aku x reti sgt.. Yus mcm besa mng 3 3.. 

Kul 6.. Scrabble.. sambung balik.. adehh.. otak aku dah kering , letih , suma ada.. takpa main gak.. sapa suh masuk sgt.. main lagi 3 game.. Pas dah abih kira suma , aku dpt no 3.. jadi la.. ada gak medal.. maka berakhirlah antara hari paling letih dlm idup aku..






Sok tu , chess kul 2.. ada lagi 2 game.. mcm besa Yus menang 2 2.. n dia jadi juara gak.. dpt gold medal.. Tahniah2.. aku menang satu ja.. tu pun sbb opponent x mai.. pas abih balik.. 

Kul 8.. closing ceremony.. aku ngan yus p la nak ambik.. aliaa x dak.. bru on the way balik dri klcc tgk MPO.. jelez aku.. tringin nak p.. tapi nak wat gena.. anyway.. pas ambik medal , aku wakil naik ambik kat aliaa , bila trun ja nampak dia lari kat blakang.. hahaha.. nasib hg la.. x dan nak ambik aliaa oii.. So, skali lagi Tahniah kepada Yus N ALiaa.. Nanti ada apa2 yg best kita masuk lagi sonok2.. dah.. x larat nak taip dah..

5 comments:

aliaa said...

haha. tahniah kpd anda juga!
weee~
bkn sng nk dpt scrabble 3rd.
aku pun markah -2~
haha;
ye2 laen kali kita masuk lg.
n mpo tuh, laen kali kita g tgk sendiri! weee~

Anonymous said...

Thinah bro dpt bronze scrabble
Hg mmg trer scrbble
Tabik!

:p

akari durranie said...

bapak buruk doe meja ko men natang 2.
haha
(aku org kl doe)
haha

fatah85 said...

mabruq-
congrats-
tahniah-

moga terus maju~

Anonymous said...

ceh main scrable ngan awek..
DOTA xdak ka ??