Jun 11, 2009

Mari Jawab tag org...

Lama dah x kena tag.. Jawab p la mrapu2..

1) Bekas kekasih saya - x dak

2) Saya sedang mendengar bunyi kipas pusing and aircond tgh mengelurkan angin sejuknya.

3) Mungkin saya patut buat problem set calclus 2 byk2 , study chem..

4) Saya sukastudy SGT2.. =__=

5) Sahabat-sahabat saya merangkumi manusia-manusi x kira lelaki atau perempuan.

6) Saya tak fahamcalclus 2 dan kenapa lauk kat dining x brubah2..

7) Saya kehilangan rm6 lepas isi minyak semalam

8) Ramai yang berkata kata..

9) Cinta itu adalah sesuatu yg bermula dgn C berakhir dgn A

10) Di suatu tempat, seseorang sedang membuat sesuatu..

11) Saya akan cubahabiskan assignment mlm ni..

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksudsat nak search wiki..

13) Telefon bimbit sayaada lagi.. x ilang..

14) Bila saya terjaga saya bukak mata..

15) Saya paling meluatdgn manusia yg suka sepak kucing

16) Pesta/parti adalahx berpaedah mcm street party

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temuiabsolutely kucing

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialahnanti time nak mati tanya lain.. bru leh tau time bila yg best..

19) Hari ini kamis , sok jumaat , kemarin rabu , kemarin dulu selasa , lusa sabtu , tulat ahad..

20) Malam ini saya akanwat assignment , mkn bege , tidoq..

21) Esok pula saya akantgk dulu , x plan pun..

22) Saya betul-betul inginkan peluang tuk wat bungeeeeeeee...

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi inix tgk pun pagi ini..

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan - adalah tempat org terlebih duit..

25) Makanan Barat atau Jepun? Jepun boleh , Barat pun boleh.. BUah jentik2 best lagi..

26) Bilik yang terang atau gelap? – dok luaq ja la..

27) Makanan segera adalahmurah

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorangbye sir..

29) Siapa yang anda ingin tag:

Fatah , Afe
Ayott , Ara
Aliaa ,Basyir

JAWAB JGN X JWB..





7 comments:

Afe Oth said...

haha
bye sir.

da abes ass aku wat.t&c applied.

aliaa said...

tagged???!!!
OK!

haha.
btw, trimas ko ngan afe utk kad spastik. cacat tol.
gahaha.

Bayang said...

hahaha ... thanks sebab jawab ... rajin sungguh hang walaupon tengah dalam dok bizi

fatah85 said...

terima kasih.dah letak penghargaan dah kat post holga. nama kau naik dah. dah ulang2 taip nama kau dah. kau power ah.;)

aduhai. tag. nanti punya peluang memikirkan jawapan, aku jawab ya. hehe.

Farah said...

sungguh pelik.
knp setiap org berpasangan di tagged?

wr0ngsalah said...

afe- kk.. wat2..

aliaa- saja sedekah tuk org yg memerlukan..

aamir - sama2..

fatah- haha.. aku lawak ja.. gelabah ja hg..

ara- eh, x prasan la pulak..

fatah85 said...

orang berpasangan?
mana nami?