Jul 20, 2009

Mcm2 jadi weekend ini... Aku gembira...

Sabtu

x tido pun pagi tuh.. tgk movie.. dlm kul 3 pagi.. "freedom writer".. Really good for those who is rasist.. then ingat nak ikot p antaq aney nek plane.. malas lak.. pastu pas subuh tido 2 jam kot.. dkt tgh hari ckit.. kuar ngan hanis p mkn.. p giant nek keta kancil merah tuh.. KFC.. pusing2 ckit.. balik.. antaq afe kat ktm.. balik.. x la boring.. pusing2... huhu

sampai bilik.. tgh movie ngan hanis ngan amir.. "Catch me if you can".. 3 kali dah tgk.. best gila.. pastu.. pk2 mcm nak p putrajaya.. ajak hanis , amir ngan petai.. brum kami ke sana.. P umah aku ( x leh masuk, family balik perlih ).. Alamanda.. Jonny's... Dataran putrajaya.. Tasik.. Brige.. Pusing putrajaya 2 round ( sesat )... Balik..

Ahad

pun x tido pgi tu.. pas subuh tido jap.. kul 9 gerak p kl ngan ain.. dah plan dari hari sabtu.. pastuh ingat nak trus ke loyat.. afe msj.. p ambik dia.. p umah dia.. tgk baby.. cute sgt.. kecik ja.. pastu bergerak ke umah aliaa lak ambik dia.. pastu p klcc , ts n loyat.. ( tuk cita penuh , baca blog aliaa ) abih tuh p beli contact lens.. but only sebelah.. pelik tul mata aku.. ish.. then balik ke umah afe dkt kul 5 ......... pas mkn mlm around 9.. kami gerak p tgk Harry Potter.. Tah.. aku x mau komen sbb x penah ikot.. best ka dak aku tgk ja... pastu sampai balik singgah mcd beli bubur and balik..

Isnin

Something happen around 3-6 while i'm assleep.. waa.. pagi tuh.. p ambik aney kat lcct.. pastu dpt kuah durian mak afe wat mlm smlm.. kul 12 tgh hari dah x leh mkn.. dah basi.. sayang tul.. byk lagi.. then.. haa.. moto rosak.. adess... takpa2.. nak wat gena... then now.. mlm..
abih.......

*************************************************

Oooo....yaa... ada benda yg kena celebrate.. kepada kwn2ku yg berkenaan... now that it's all said and done..
tahniah kerana berani.. tahniah kerana mendengar.. semoga berjaya.. my jobs are done... but i'm still here if you guys still need me.. waa.. sonok betul aku tuk hampa...

aku mcm nak tulih buku tuk suma kawan2 aku.. " My friend's Story , not mine " Kalau la aku pandai tulih novel... haha..

8 comments:

Afe Oth said...

alahai..

many things happened lately kn?
yg planned, yg unpredictable.
if 'afe' ever be one of the characters in the book, let ppl know that she is grateful to have u as friend, bestfriend.

huhu.
:)

aliaa said...
This comment has been removed by the author.
wr0ngsalah said...

i'm sure 'afe' is one of the character..

Really?? huhu.. TQ... Me too:)

aliaa said...

ye gembira utk mereka.
bangga lah ada kwn mcm ko.
ada bestfriend mcm ko.

senyum smpi telinga :D

hidup senang mcm nih. :)

fatah85 said...

salah..
tiada kata mahu disusun.

Bayang said...

dude ... try "The Brief History of Bros"

hanis. jenon. said...

kalo ade kisah tersebut.
aku rse ak xde peluang
jdi slh satu wtk dlm
cite tu.
apatah lg wtk sampingan.
huh.

Afe Oth said...

hahaa, sdey je hanis.
ade ade, mesti ade part ko. :P