Aug 21, 2009

Result , Posa dan lain2...

Satu minggu ini...
Mcm2 jadi...

Kebanyakan benda yg sedih..
Lepas satu , satu... Dah la mcm2 jadi..
Pastu result pulak teruk... ades..

Tapi la ni.. kul 12.30 pagi.. tunggu nak sahur..
Sedih hilang sikit2..
Menanti ramadhan...
Moga ramadhan kali ni memjadikan aku seorang yg lebih bersyukur..
Selamat Berpuasa..

**************************

Aku suka lyric lagu bawah ni..
Di petik dari Filem Sweenet Todd..
Paling suka perenggan last..
Ada kena mengena..

Green finch and linnet bird

Green finch and linnet bird, nightingale, blackbird,
How is it you sing?
How can you jubilate sitting in cages
never taking wing?

Outside the sky waits, beckoning! Beckoning!
Just beyond the bars...
How can you remain staring at the rain
maddened by the stars?
How is it you sing, anything?
How is it you sing?

(music) My cage has many rooms, damask and dark...
Nothing there sings, not even my lark.
Larks never will, you know, when they're captive.
Teach me to be more adaptive.
Ah...

Green finch and linnet bird, nightingale, blackbird,
teach me how to sing.
If I cannot fly...
Let me sing.

Betul tu..
Kalau aku x boleh terbang..
Ajar aku untuk nyanyi..

3 comments:

fatah85 said...

aku reti menyanyi.
tapi tak lunak suaranya.

sabar.

mahu aku nyanyi untuk kau?

Bayang said...

lek ar pasai result ... aku kuiz differential equation semua kosong ... dah la semua kuiz dia nak amik kira ... psiko sungguh ...

cuti ni rasanya kena berguru calculus dgn hang ... serius aku xbelajaq langsung calculus masa asasi ... tiba2 ada plak pakai dalam differential equation ... nala

Afe Oth said...

oh lirik sgt best.best.

jomjom, duet speti yg d planned. :P