Dec 10, 2008

CUTI DI PERLIH!!!!! ( PART 2 )

*****************************
Kami pun p la pusing kangaq tgk kat mana nak makan.. Last2 kami pun p makan kat tepi stesen bas kangaq.. pas paking keta, waktu lintas jln , dayah tiba2 call, padahal dah brapa bulan x dgq cita.. tgk2 dia dlm bas nak p aloq staq.. Ada depa brapa org tah , dia , maktam , tengku intan ngan sapa tah lagi.. Kami pun p la makan...
PAs makan aku ajak gu ronda2 pusing perlih sat.. Kat bawah ni ada la tempat2 kat kangaq aku sempat snap...
kedai makan tepi esso yg slalu gak dok p dulu malam2 time nak makan

kedai tepi jln yg jual nasi kuning ngan ayam goreng.. SDP!!! kami panggil nasi ganja..

nat hari sabtu kat roundbout


HAAA!!! Ni la skolah aku.. SKMD

Signboard skolah aku

Pun Skolah aku..

JPN PERLIH

Deretan kedai kat perlih.. salah satu la.. borong din tu ok la gak femes dia.. Kang store bawah tu aku slalu p beli kasut..
END OF PART 2
********************************************

3 comments:

Afe Oth said...

kang store.

hee.

Bayang said...

tu dia aih ... byk gila gmbaq hg amik ...

aliaa said...

suka la tuh!
haha
:D